Labels

FOLLOWERS

Monday, November 26, 2012

PROJEK BARU YANG SEDANG DALAM PEMBINAAN


Pertama sekali saya memohon maaf kerana sudah lama saya menyepi,ini kerana saya terlalu sibuk dengan aktiviti luar,disini saya ingin menceritakan serba sedikit tentang aktiviti kerja saya supaya dapat memberi information kepada anda.

MEMBINA DAN MEMYIAPKAN SEBUAH RUMAH SETINGKAT

Kerja-kerja awalan.
Kami akan menyediakan pelan bangunan mengikut kehendak pelanggan yang dilukis oleh pelukis pelan berdaftar,




Pelan Sebuah Rumah Setingkat


Kerja-kerja dibawah paras lantai.

menjalankan kerja-kerja penyediaan tapak projek termasuk membersih tapak, menebang pokok dan kerja-kerja penandaan bangunan (setting out)

Gambar Sebelum Penebangan Pokok Di Tapak Projek

Gambar Sebelum Pembesihan Tapak Projek

Kerja-kerja penandaan bangunan (setting out).

setting out

setting out


Bersambung.................

No comments: